Najlepšie Android aplikácie pre vaše podnikanie v roku 2020: 1. časť

Riadenie firmy nie je jednoduché. Musíte viesť zamestnancov, starať sa o marketing pre váš produkt alebo službu, komunikovať s ostatnými odborníkmi, robiť veľké rozhodnutia, ktoré môžu ovplyvniť zisk a mnoho iného. Obsiahly zoznam úloh v diári každého podnikateľa ľahko vyvolá stres a pocit zahltenia. Prinášame vám preto sériu článkov s tipmi na užitočné Android aplikácie, ktoré vám zjednodušia vykonávanie vašich každodenných úloh. 

1.Skype

O Skype už pravdepodobne počul každý z nás. Ide o aplikáciu od Microsoftu, ktorá ponúka video chat, textový chat a uskutočňovanie hovorov. Možno aj vy máte Skype nainštalovaný na vašom počítači a pravidelne ho používate pre firemnú komunikáciu. A nie ste sami. Skype denne použije 4,9 milióna ľudí čo ho robí jednou z najpopulárnejších aplikácií pre komunikáciu. Vedeli ste však, že si Skype môžete stiahnuť aj do Android telefónu?

Pokiaľ ste doteraz Skype na svoju firemnú komunikáciu nepoužívali, možno by ste ho mali zvážiť. Nielenže vám umožní znížiť náklady (je zdarma), umožní vám zostať v spojení s vašimi kolegami, zákazníkmi, virtuálne sa zúčastniť pracovného stretnutia, porady či rokovania a to aj pokiaľ pracujete z domu, alebo ste zrovna na cestách. 

2. Google Kalendár

Už sa vám niekedy stalo, že ste meškali na dôležité stretnutie pretože ste naň zabudli? Alebo ste premeškali termín pretože ste stratili pojem o čase?

Google Kalendár vám pomôže odstrániť tieto problémy tým že vám umožní nastaviť pripomenutia pre dôležité udalosti ako napr. stretnutia, telefónne hovory so zákazníkmi či termíny odovzdania projektov. Kalendár je zároveň prepojený s vašim Gmail účtom a posiela vám automatické upozornenia čo ho robí perfektným pre zaneprázdnených podnikateľov, ktorí majú diáre plné dôležitých úloh. Do kalendára je možné pridať taktiež rezervácie v reštauráciách, koncerty či lety. 

3. Basecamp

Pokiaľ máte systém na riadenie projektov ktorý nemôžete vystáť (prípadne nepoužívate žiaden), zvážte Basecamp. Podobne ako Kalendár Google vám umožňuje plánovať a organizovať váš rozvrh. To však zďaleka nie je všetko. Basecamp umožňuje upload súborov, spoluprácu a komunikáciu s vašim tímom či zákazníkmi a sledovanie napredovania vašich projektov. Či už ste jednotlivec, alebo riadite veľkú skupinu zamestnancov, Basecamp vám pomôže sústrediť sa na jednotlivé úlohy a včas dokončiť projekt. 

4. Evernote 

Pokiaľ si stále robíte poznámky perom na papier, prichádzate o veľa. Evernote pre vás môže byť mocnou alternatívou. 

Môžete pomocou neho organizovať všetky svoje poznámky do rôznych virtuálnych zápisníkov, diskutovať o poznámkach počas tímových projektov a mnoho ďalšieho. Evernote sa hodí vždy keď si potrebujete rýchlo poznačiť nápad, pripomenúť si dôležité body spomenuté pri rozhovoroch s klientami, či urobiť návrh obsahu pre vašu webstránku.  Premium verzia aplikácie ponúka väčší úložný priestor pre vaše poznámky, offline prístup, neobmedzené množstvo skenov vizitiek či uzamknutie heslom pre zabezpečenie vašich citlivých údajov. 

5. Slack

Pokiaľ riadite vzdialený tím, možno sa trápite s dokončením projektov kvôli viaznucej komunikácii. Aj v prípade že celý váš tím pracuje v tej istej kancelárii, môžete mať stále pocit, že by ste mohli mať úžitok z komunikačnej metódy, ktorá umožní vášmu tímu efektívnejšie spolupracovať. Slack vám s tým môže pomôcť. Môžete ho jednoducho používať v prehliadači, alebo v mobilnom telefóne pokiaľ si stiahnete aplikáciu. Tu sú niektoré veci, ktoré môžete so Slackom robiť:

  • vytvoriť osobitné komunikačné vlákno pre každý projekt, alebo oddelenie 
  • upload a prehliadanie súborov pre získanie okamžitej spätnej väzby od konkrétnych ľudí
  • vyhľadávať v správach a rýchlo nájsť informácie ktoré hľadáte

Slack podporuje integráciu s ďalšími známymi aplikáciami ako Google Drive, Dropbox či Zendesk.