Tvoja Aplikácia.sk

+421 948 221 043 info@tvojaaplikacia.sk

Menu
4 nápady ako mobilná aplikácia zvýši váš obrat

4 nápady ako mobilná aplikácia zvýši váš obrat

By In Blog On 13. marca 2018


Mobilné aplikácie už dávno nie sú doménou len bánk a veľkých podnikov. Čím ďalej tým viac malých a stredných podnikov začína využívať výhody vlastnej mobilnej aplikácie. Dostávajú sa tým do výrazného náskoku pred svoju konkurenciu. V dnešnom článku si ukážeme štyri typy, ako aj vy môžete získavať ďalších zákazníkov pomocou vlastnej mobilnej aplikácie pre váš podnik.

1.Cielenie na základe polohy

Už snáď každý smartfón je dnes vybavený GPS snímačom, ako aj algoritmami pre výpočet polohy na základe pripojenia k mobilnej sieti. Túto skutočnosť môžete šikovne využiť na presné zacielenie ponuky konkrétnemu používateľovi. Pomocou vlastnej mobilnej aplikácie je dnes veľmi jednoduché osloviť zákazníka zaujímavou správou v konkrétnom čase a na konkrétnom mieste. Jedným z príkladov využitia polohy zákazníka môžete zasielať špeciálne ponuky používateľom, ktorí sa nachádzajú v blízkosti vašej predajne . Použitím takéhoto prístupu je možné výrazne znížiť náklady na neefektívnu reklamu a vaše marketingové aktivity zacieliť na spotrebiteľa v správnom čase a na správnom mieste. Integrácia geolokačnej služby a SMS do vašej aplikácie umožňuje okamžité spojenie so zákazníkmi v blízkosti vašej pobočky. Oslovením zákazníka so špeciálnou ponukou, ušitou priamo pre neho,  vyvolávate v ňom pocit jedinečnosti, čo zvýši šance, že sa u vás zákazník zastaví a nakúpi.

2.Mobilná aplikácia pre odmeňovanie verných zákazníkov

Ďalším spôsobom, ako môžete rozvíjať svoje podnikanie pomocou mobilného marketingu je vytvorenie mobilnej aplikácie pre odmeňovanie verných klientov. Zákazníci, ktorí si aplikáciu stiahnu získajú prístup k exkluzívnym ponukám, novinkám a zľavám. Táto aplikácia navyše zvyšuje povedomie o vašej značke, pretože zákazníci sa neustále do aplikácie vracajú pre ďalšie zľavy a novinky. Aby ste zvýšili efektivitu takejto aplikácie, je možné do nej vložiť systém získavania spätnej väzby od zákazníka, napr. umožniť im vybrať si, akú odmenu za nákup preferujú. Takýmto spôsobom získate cenné informácie nielen o tom, ako zlepšiť svoje podnikanie, ale zákazník sa bude opäť cítiť ocenený a vážení. A to, ako vieme, zvyšuje ako návštevnosť, tak aj tržby.

Aplikácia taktiež môže slúžiť aj ako elektronická zákaznícka karta. Nakoľko zákazník má telefón vždy pri sebe, odpadajú problémy so stratenými alebo zabudnutými kartami. Aplikácia môže taktiež umožňovať agregovanie zliav, napr. väčšia odmena pre zákazníka za 10 nákupov, zľavový kupón k narodeninám, alebo kupón pre zákazníkov, ktorí dlhšiu dobu nenakúpili. Možnosti sú skutočne neobmedzené.

 

3.Mobilné plánovanie a pripomienky

Ak podnikáte v oblasti služieb (reštaurácia, kaderníctvo, autoservis, …), mobilnou aplikáciou môžete umožniť zákazníkom zarezervovať si u vás termín. Následne je možné formou notifikácie, či SMS zákazníkom pripomenúť termín návštevy.

 

4.Mobilný zákaznícky servis

Mobilná aplikácia môže tiež pomôcť menším spoločnostiam zefektívniť zákaznícku podporu. Vlastná mobilná aplikácia môže pomôcť tímu zákazníckej podpory komunikovať so zákazníkmi kedykoľvek a odkiaľkoľvek.

 

Ak zatiaľ nevyužívate vo svojom podniku vlastnú mobilnú aplikáciu, môžete potenciálne prichádzať o tržby. Ak by ste chceli dozvedieť sa viac o mobilnom marketingu a ako vám môže pomôcť rozvíjať podnikanie, obráťte sa na nás. Poskytneme vám bezplatnú konzultáciu na ktorej spoločne preskúmame možnosti, ako zefektívniť vaše podnikanie.